En aquest apartat deixem la documentació necessaría per a que les famílies puguin autorizar i justificar absències, autoritzacions i reclamacions. D’aquesta manera es poden descarregar els documents sense necessitat de contactar amb la secretaría i fer-ho de manera més rápida:
Justificant d’absències
Autorització recollida alumnat Infantil i Primària
Registre de reclamació de clients
Autorització eixida cultural SEC-BATX
Sol.licitud genèrica
Sol.licitud suministrament de medicaments
Contacte
COL·LEGI PARRÒQUIA SANT BERTOMEU
Col.legi Sant Bertomeu C/ Major 40-42 46110 Godella (València)
96 363 97 02
Disposem d’un horari d’atenció al públic per fer qualsevol requeriment de manera presencial:
Dilluns a divendres 8.30 - 12.30 hores
Dimarts i dijous 15.30 - 17.30 hores
Per a qualsevol gestió o consulta fora d’aquest horari, podeu dirigir-vos als nostres correus electrònics des dels que contestarem el més prompte possible: