Nous espais educatius a Infantil

Estimades famílies,

 

Per fi han acabat les obres d’infantil!!!!

 

Com ja sabeu hem estat treballant en la millora de les instal·lacions d’Infantil.

 

Ja podem presentar la nova aula, totalment renovada i amb un disseny diferent del que estàvem acostumats.

 

Des del Centre i, amb l’equip de disseny que hem treballat, creiem necessari una aposta pel futur amb un canvi des de les aules. Els processos educatius van innovant i és necessari que els espais d’aprenentatge també es vagen renovant, reinventant i que acompanyen al procés educatiu dels nostres alumnes i alumnes.

 

S’han partit de 5 principis bàsics:

 

– La integració de la naturalesa en tots els espais.

– La utilització de mobiliari ergonòmic i versàtil.

– Eliminar els angles i donar pas a les línies corbes.

– Treballar els sentits incorporant diferents materials i el control lumínic i acústic.

– I com sempre, amb la integració de la tecnologia buscant i fomentant un ús responsable d’aquesta.

 

Estem a l’espera que ens arribe el material per a poder estendre el projecte de la jardinera que ara tenim dins de l’aula.

 

Amb aquest canvi busquem que l’espai educatiu s’integre i ajude a l’aprenentatge, a més, que siga atractiu i divertit per al nostre xicotet alumnat. Ens ajudarà a dinamitzar l’aula, tenint diferents espais que s’adapten a les nostres necessitats com les graderies per a facilitar l’escolta i la visió, les taules amb rodes per a moure-les segons l’activitat ho requerisca, la zona amb gespa per a jugar millor en el sòl, el pis de dalt amb la zona per a lectura i més relaxada… amb la nova aula portarem a un altre nivell qualitatiu el temps que passem aprenent en ella. 

 

No cal dir que ho gaudirà tot l’alumnat, encara que siga una de les aules de 3 anys, i que les mestres continuem formant-nos per a traure-li el màxim partit pedagògic als nous espais. 

 

També s’ha renovat totalment la façana, molt deteriorada dels anys i de la humitat que es generava al no deixar respirar la pedra original.

 

La nova façana no té res a veure amb la imatge anterior, recuperant l’antiga imatge de quan es va construir l’edifici. Amb aquest canvi ha guanyat en vistositat perquè la pedra vista llueix molt, sembla fins i tot més gran.

 

2 comentarios en “Nous espais educatius a Infantil”

Deja un comentario